ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
مطابق برآورد eMarketer در ژانویه 2014، میزان فروش تجارت الکترونیکی B2C در دنیا، در سال 2013، معادل 233/1 تریلیون دلار بوده که برای سال 2014، 471/1 تریلیون دلار پیشبینی شده است. بیشترین سهم از این میزان را امریکای شمالی (امریکا و کانادا) با حدود 35 درصد، آسیا و اقیانوسیه با 28 درصد و اروپای غربی با 26 درصد دارا بودهاند که این سه منطقه مجموعا حدود 90 درصد تجارت الکترونیکی B2C دنیا را به خود اختصاص میدهند. طبق پیشبینی انجام شده، در سال 2015، منطقه آسیا و اقیانوسیه از امریکای شمالی پیشی گرفته و سهم آن از تجارت الکترونیکی B2C دنیا به 33 درصد در مقابل 31 درصد (امریکای شمالی) میرسد. این افزایش سهم مرهون افزایش حجم تجارت الکترونیکی B2C چین است که بیش از نیمی از سهم منطقه آسیا و اقیانوسیه به این کشور تعلق دارد و پیشبینی شده تا سال 2018 سهم چین به 70 درصد افزایش یابد. حجم تجارت الکترونیکی موبایلی (mCommerce) در سال 2013 در چین، بیش از 165 درصد رشد داشته است. ادامه مطلب ...
کاربرد شوخی در تبلیغات
خندیدن به اشتباهات خود باعث طول عمر میشود. خندیدن به دیگران عمر را کوتاه میکند.
(کولن هایتاور)
کاربرد شوخی در تبلیغات روش بسیار عالی برای برقراری ارتباط در زمان بیان یک مطلب است. البته باید این کار را با احتیاط انجام داد. بسیاری از لطیفههای خوب، خطر آزردن افراد را در پی دارند، اما با این وجود شوخی و بذلهگویی در موفقیت شما بهعنوان یک لیدر و فرد تاثیرگذار بسیار حیاتی است. حال راهحل چیست؟ ادامه مطلب ...
کسب و کار آنلاین
زندگی در عصر دیجیتال بدان معنی است که مصرفکننده دسترسی نامحدود به اطلاعات، محصولات و خدمات یک خردهفروشی داشته باشد. بنابراین در اینجا این سوال بزرگ پیش میآید: «بهترین راه برای رسیدن خردهفروشان به مشتریان درعصر دیجیتال کدام است؟ ادامه مطلب ...