تبلیغات موثر

تبلیغات موثر

تبلیغات رایگان یا ارزان
تبلیغات موثر

تبلیغات موثر

تبلیغات رایگان یا ارزان

کسب و کار آنلاین

کسب و کار آنلاین 

زندگی در عصر دیجیتال بدان معنی است که مصرف‌کننده دسترسی نامحدود به اطلاعات، محصولات و خدمات یک خرده‌فروشی داشته باشد. بنابراین در اینجا این سوال بزرگ پیش می‌آید: «بهترین راه برای رسیدن خرده‌فروشان به مشتریان درعصر دیجیتال کدام است؟   از دیدگاه خرده‌فروشی شبکه‌‌محور، هر خرده‌فروشی روش‌هایی نظیر خرید آنلاین از طریق یک دستگاه تلفن همراه یا به‌صورت فیزیکی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. افراد می‌توانند در فروشگاه‌ها به‌صورت آنلاین از کارت‌های اعتباری یا دستگاه‌های تلفن همراه به‌عنوان کیف پول دیجیتال استفاده کنند. هدف از خرده‌فروشی شبکه‌‌محور ارائه یک تجربه مفید به مصرف‌کنندگانی است که مایل هستند راه‌های خرید را با سلیقه خود انتخاب کنند. خرید از طریق گوشی‌های هوشمند و تبلت در یک فروشگاه به مشتریان این احساس را می‌دهد که از قابلیت یکپارچه و هماهنگی که در همه شبکه‌ها وجود دارد استفاده کنند

خرده‌فروشان به‌طور متوسط می‌توانند یک تجربه خرید منسجم شبکه‌‌محور را فراهم کنند و این تنها بخشی از ابزاری است که می‌توان در اختیار بگیرند. در اینجا چند راهنمایی برای کمک به خرده‌فروشانی که مایل هستند کسب‌و‌کاری شبکه‌ای و یک‌پارچه داشته باشند ارائه می‌شود

1- انتخاب تکنولوژی مناسب 

 داشتن یک تجربه شبکه‌محور برای مشتری و امکان خرید آنلاین، احساس لذت بردن را در مشتری به ارمغان می‌آورد. ازآنجا که مشتریان انتظار تجربه شبکه‌‌‌محور را دارند، کسب‌و‌کار نیز نیاز به یک سیستم تحویل تجارت الکترونیک دارد که می‌تواند بسترهای نرم‌افزاری مفید یا مجموعه‌ای از خدمات، فناوری و یکپارچگی را فراهم ساخته و به آنها اجازه بهینه‌سازی عملیات حمل‌ونقل بدون به خطر انداختن بهره‌وری را بدهد. کارآفرینان باید خواسته‌های مشتریان را اولویت‌بندی کنند و با پلتفرم‌های مناسب فناوری حمل‌ونقل در محل کسب‌وکار مدیریت خود را بهبود بخشند

2- استفاده از تلفن همراه به معنای از بین بردن شکاف‌ها 

مصرف‌کنندگان قادر هستند با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود برای پرداخت پول کالا، جست‌وجو برای پیداکردن قیمت‌های پایین‌تر، محل قرارگرفتن محصولات در فروشگاه و دریافت تبلیغات شخصی اقدام کنند. مدیران باید کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ می‌توانند با استفاده از نرم‌افزارهای گوشی‌های هوشمند و تبلت همواره با مشتریان خود در تعامل باشند. به‌عنوان مثال، باید مدیران باید مطمئن ‌شوند که وب‌سایت تلفن همراه دارای یک طراحی پاسخگو و مناسب است، این بدان معنا است که مشتریان راحت‌تر خرید خود را به‌طور مستقیم از طریق دستگاه‌ها بدون بزرگ شدن صفحه نمایش یا با فشار دادن روی دکمه‌ای اشتباه انجام دهند. تجربه نشان می‌دهد که خرید با موبایل در داخل فروشگاه‌ها باعث چاپ نکردن رسید می‌شود که خود نوعی خدمت به محیط‌زیست است

3-ایجاد تجسم بصری

اگر هدف درک بهتر مصرف‌کننده از هویت نام تجاری شرکت است، توسعه محتوای بصری باید قانع‌کننده و مطلق باشد. مطمئن باشید که تصاویر (رنگ‌ها و آرم‌ها) سازگاری خوبی را در ذهن مشتریان به وجود می آورد و سرمایه‌گذاری به شیوه بصری جذاب است. با کمک این گزینه‌ها مشتریان می‌توانند تمام جزییات محصولات را از نزدیک ببینند. دراینکه مردم جهان به خرید شبکه‌‌محور تمایل بیشتری دارند، جای تردید نیست و خرده‌فروشان زودتر از همه این موضوع را تشخیص داده و آن را نیز پذیرفته‌اند. آنها بهترین تجربه مصرف‌کننده را زمانی به دست می‌آورند که کسب‌و‌کار خود را مطابق با تغییرات روز بهبود بخشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد